Skip to main content

Από πού προέρχεται η ονομασία Neutrogena;

https://www.neutrogena.gr/sites/neutrogena_soe/files/files/header-images/mstolaroffhistorical.jpg

Όλα ξεκίνησαν με τον Manny, έναν ακούραστο εξερευνητή. Στη δεκαετία του '30, ο Manny Stoloroff ξεκίνησε μια επιχείρηση στο Λος Άντζελες, η οποία παρασκεύαζε καλλυντικά, πινέλα για τα χείλη και κραγιόν για τα μεγαλύτερα εμπορικά brands εκείνης της εποχής. Αλλά ο Manny ήταν από τη φύση του ένας ακούραστος εξερευνητής, που αναζητούσε διαρκώς νέες ιδέες. Σε ένα από τα πολλά ταξίδια του στην Ευρώπη ανακάλυψε ένα εξαιρετικά ήπιο μη αλκαλικό σαπούνι που είχε εφεύρει ένας Βέλγος χημικός. 

https://www.neutrogena.gr/sites/neutrogena_soe/files/ntgfacialbarfoilhistorical.jpg

Ο Manny συνειδητοποίησε αμέσως τις δυνατότητες του προϊόντος και αγόρασε τα δικαιώματα διανομής του στις ΗΠΑ. Το σαπούνι ονομαζόταν Neutrogena. Έτσι, στη δεκαετία του '50, όταν οι γυναίκες άρχισαν να δυσανασχετούν με τα παραδοσιακά σαπούνια, που ήταν υπερβολικά σκληρά για την επιδερμίδα και προκαλούσαν ερεθισμούς, ο Manny είχε στα χέρια του την κατάλληλη λύση. Σε μια εποχή που ένα σαπούνι κόστιζε 10 σέντς, ο Manny πουλούσε μία μπάρα Neutrogena®προς 1$. Οι γυναίκες ενθουσιάστηκαν με αυτή την όμορφη μπάρα στο χρώμα του κεχριμπαριού που έγινε αμέσως ανάρπαστη. Ο Manny βρισκόταν πάντα σε διαρκή αναζήτηση νέων προκλήσεων. Προσπαθούσε να ξεπεράσει τα όρια και έθετε τον πήχη ψηλότερα. Με αυτό τον τρόπο κατόρθωσε να θέσει τα θεμέλια για την εξέλιξη της Neutrogena®σε μια μοναδική εταιρεία. Η τόλμη και το θάρρος του είναι χαρακτηριστικά που εμπνέουν την εταιρεία μας έως και σήμερα. Και αυτό μας διαφοροποιεί από τις υπόλοιπες εταιρείες του κλάδου. 

Στη συνέχεια ανέλαβε ο Lloyd, ένα πνεύμα διαρκούς αμφισβήτησης. 

https://www.neutrogena.gr/sites/neutrogena_soe/files/lloyd_cotsensmall.jpeg

Ο Lloyd Cotsen ήταν ο γαμπρός του Manny. Όταν ανέλαβε την εταιρεία, ήξερε ότι είχε εξαιρετικά προϊόντα για να πουλήσει. Δεν είχε όμως την οικονομική δυνατότητα των μεγάλων εταιρειών επώνυμων προϊόντων ομορφιάς. Έπρεπε να αναθεωρήσει τον τρόπο προώθησης των προϊόντων Neutrogena. Έτσι κατέληξε σε ένα νέο και ευφυές επιχειρηματικό μοντέλο. Σε μια εποχή που οι συνεργασίες με γιατρούς περιορίζονταν μόνο στις μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες, ο Lloyd ανέπτυξε μια αυθεντική σχέση με τους δερματολόγους. Πίστευε ότι θα εκτιμούσαν την ποιότητα, την ασφάλεια, την αποτελεσματικότητα και την ελκυστική εμφάνιση των προϊόντων Neutrogena® και είχε απόλυτο δίκιο. Ενώ, λοιπόν, οι μεγάλες εταιρείες επώνυμων προϊόντων επένδυαν χρήματα σε διαφημιστικές εκστρατείες στην τηλεόραση, ο Lloyd κατόρθωσε να προσφέρει στη Neutrogena® κάτι που δεν μπορούσε να εξαγοράσει κανένα χρηματικό ποσό. Ήταν μια απλή πρόταση: Συνιστάται από δερματολόγους. Και ποια είναι η πιο αξιόπιστη αρχή με την πιο διορατική κρίση στον τομέα της φροντίδας της επιδερμίδας; Μα φυσικά, οι δερματολόγοι. Ανασχηματίζοντας, αναθεωρώντας και επιμένοντας μέχρι να βρει την ιδανική λύση, ο Lloyd Cotsen άλλαξε για πάντα την εικόνα της Neutrogena® και κατόρθωσε να οδηγήσει την επιχείρηση σε νέα επίπεδα.

Οι καταναλωτές μας πιστεύουν ότι η υγεία είναι το μυστικό για την όμορφη εμφάνιση της επιδερμίδας. Το ίδιο πιστεύουμε και εμείς.

https://www.neutrogena.gr/sites/neutrogena_soe/files/soap_image_resized.png

Ως εταιρεία που επικεντρώνεται στους καταναλωτές, οι καινοτομίες των προϊόντων μας εμπνέονται πάντα από τις ειλικρινείς απόψεις και τις ανεκπλήρωτες ανάγκες τους. Προσφέρουμε επιστημονικά ελεγμένα προϊόντα με αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα. Δεν προβάλουμε σε υπερβολικό βαθμό τα προϊόντα μας και δεν δίνουμε ποτέ ανέφικτες υποσχέσεις. Θεωρούμε ότι οι καταναλωτές μας θα το καταλάβαιναν αμέσως και πιστεύουμε ότι οι μόνες υποσχέσεις που πρέπει να δίνουμε είναι αυτές που μπορούμε να τηρήσουμε. Είναι αλήθεια ότι ορισμένες φορές η διαδικασία ανάπτυξης των νέων προϊόντων μας παρουσιάζει καθυστερήσεις, αλλά αυτό είναι φυσικό, καθώς δεν κάνουμε κανένα συμβιβασμό. Και επειδή δεν προσπαθούμε να ακολουθούμε τις παροδικές τάσεις της αγοράς, τα προϊόντα μας παραμένουν πάντα διαχρονικά. Ταυτόχρονα έχουμε κατορθώσει να παραμείνουμε πιστοί στις αξίες μας, ενώ εξακολουθούμε να είμαστε ανταγωνιστικοί σε ένα ευρύ φάσμα προϊόντων ομορφιάς και περιποίησης της επιδερμίδας σε παγκόσμιο επίπεδο.